@BraTSChallengeParticipants @BraTS2023Participants **Brain Tumor Segmentation (BraTS): Cluster of Challenges ** **Date: 10/12/2023 ** **Morning 1: 8-10AM (120 min) Moderator: Spyridon Bakas ** 30+5 min: Welcome and Overview of BraTS Cluster of Challenges + GLI Cont. Evaluation (Presenter: Spyridon Bakas + Bjoern Menze) 20 min: Presentation on Ranking (only Segmentation) Presenter: Jeff Rudie and Rachit Saluja 20+5 min: SSA challenge overview (Presenter: Maruf Adewole and Udunna Anazodo) 20+5 min: MET challenge overview (Presenter: Mariam Aboian) **Break: 10-10.30AM ** Morning 2: 10.30-12.00 (90 min) Moderator: Udunna Anazodo and Juan E Iglesias Gonzalez 20+5 min: MEN challenge overview (Presenter: Dominic LaBella) 20+5 min: PED challenge overview (Presenter: Marius George Linguraru) 20 min: Global Synthesis challenge overview (Presenter: Bran) 20 min: Local Synthesis challenge overview (Presenter: Florian Kofler) **Break: 12-1.30PM ** **Afternoon 1: 1.30-3.30PM (120 min) Moderator: Spyridon Bakas and Florian Kofler ** Presentation from top-performing teams ** (in alphabetical order) ** Synthesis task: Domaso: Alicia Durrer et. al, Denoising Diffusion Models for Inpainting of Healthy Brain Tissue (Local Syn) MedSegCTRL: Jiayu Huo et al., Unleash the Power of 2D Pre-trained Model for 3D T1-weighted Brain MRI Inpainting (Local Synthesis) Ying-Weng-Team: Ying Weng et al., Synthesis of Healthy Tissue within Tumor Area via U-Net (Local Syn) OneMByte(virtual): Ivo M. Baltruschat et al., Multi-modal MR image translation with frequency regularized 2.5D UnetGAN (Global Synthesis) Segmentation task: BiomedMBZ: Fadillah Adamsyah Maani et al., Advanced Tumor Segmentation in Medical Imaging: An Ensemble Approach for BraTS 2023 Adult Glioma and Pediatric Tumor Tasks BraTS2023_SPARK_UNN: Alyssa R Amod et al., Bridging the Gap: Generalising State-of-the-Art U-Net Based Models to Sub-Saharan African Populations Blackbean: Ziyan Huang et al., Evaluating STU-Net for Brain Tumor Segmentation CNMC_PMI2023: Daniel Capellán-Martín et al., Model Ensemble for Brain Tumor Segmentation in Magnetic Resonance Imaging Faking_it: André Ferreira et al., Enhanced Data Augmentation using Synthetic Data for Brain Tumour Segmentation NVAUTO: Andriy Myronenko et al., Auto3DSeg for Brain Tumor Segmentation from 3D MRI in BraTS 2023 Challenge Sherlock_Zyb(virtual): Yubo Zhou et al., Brain tumor segmentation based on self-supervised pre-training and adaptive region-specific loss S_Y(virtual): Siwei Yang et al., TransUNet for BraTs 2023 **Break: 3.30-4PM ** **Afternoon 2: 4-6.30PM (150 min) Moderator: Spyridon Bakas ** 4-4.45: Result and Discussion 4.45 ? END: Poster Session

Created by Ujjwal Baid ujjwalbaid
Dear all, Are the results published somewhere? Thanks!
Dear organizers, I would like to know if the winning teams will receive a certificate. Best wishes!
@BraTSChallengeParticipants @BraTS2023Participants
May l ask if there is a Z00M meeting link for us to join virtually?

Schedule for BraTS Challenge at MICCAI page is loading…